• 5G sorozatú traktorok

    Mércének tervezve

5G sorozat

 Ha eddig úgy gondolta, hogy a John Deere minőséget csak a nagyobb és tőkeerősebb gazdaságok tudják megfizetni, akkor jó hírünk van. Az új, praktikus 5G modell az általunk eddig tervezett legmegfizethetőbb 4-hengeres traktor. Ráadásul tökéletesen illeszkedik a kis telephelyek, vagy kisebb állattartó gazdaságok igényeihez.
 
 A kis súlyú 5G traktor annyira fordulékony, hogy Ön úgy fogja érezni, hogy a gazdasági udvar nagyobb lett! De ne hagyja magát félrevezetni: az erőteljes hidraulika és TLT biztosítja mindazt a teljesítményt, amelyre Önnek szüksége van a takarmányozáshoz és a könnyű homlokrakodós munkákhoz. Ami a motort illeti, nem adjuk alább a legendás PowerTech M 4,5 literes dízelmotorunknál.
 
 Egyszerű kezelőszervek, modern sebességváltók: az 5G tartalmazza mindazt, amire Önnek szüksége van – és semmi feleslegeset. Ez azt jelenti, hogy Ön a legendás megbízhatóságot, a jól bevált technológiát és a nyugodt munkavégzést élvezheti az elkövetkezendő években.
 
 A John Deere különbség:

 - Egy erősebb modellválaszték a 80 – 90 LE (97/68 EC) tartományban a nagyobb termelékenységhez minden alkalmazásban.
 - Áttervezett vezetőfülke jobb ergonómiával és komforttal, amely ideális környezetet biztosít az egész napos termelékeny munkavégzéshez.
 - A karbantartások és szerviz műveletek elvégzése olyan gyorsan és könnyen elvégezhető feladatok, mint amilyen a motorburkolat felnyitása.

A legfontosabb jellemzők

 A termékkel kapcsolatos bővebb információkat az alábbiakban olvashatja.

Vezetőfülke

Belül tágasabb.

Vezetőfülke

 Ki mondta, hogy a kompakt traktoroknak szűknek kell lennie? Az áttervezett vezetőfülkét úgy alakítottuk ki, hogy a gépkezelő számára maximális komfort szintet és védelmet biztosítson szántóföldi munkavégzés, vagy közúti közlekedés során egyaránt.

  • A fix műszerfal, valamint az intuitív működtetésre tervezett és logikusan elhelyezett kezelőszervek garantálják az egész napos könnyű és kényelmes használatot. 
  • A túlnyomásos vezetőfülke segít távol tartani a port, míg a gumibakos kabinfelfüggesztés csendes és lágy rugózást biztosít.
  • A 320 fokos panoráma kilátás garantálja a gépkezelő számára a lehető legjobb rálátást a hátsó munkagépekre, vagy a homlokrakodóra.
  • Az alapfelszereltség részét képező, vezetőfülkére szerelt 4 első és 2 hátsó H3 munkalámpa biztosítja a munkagépek és a munkaterület maximális éjszakai megvilágítását.

A tágasság még nagyobb élménye érdekében vessen egy pillantást az áttervezett 5G nyitott kezelőtérre (Open Operator Station – OOS).

Keret nélüli  ablakok, ajtók

Teljes átláthatóság 
 A keret nélküli, szélesre nyíló üvegajtók és a kapaszkodók könnyű és biztonságos be- és kiszállást biztosítanak. A teljesen felnyitható szélvédő lehetővé teszi a vezetőfülke részleges, vagy teljes szellőzését, az állítható napellenző pedig 5°-kal több kilátást biztosít előre a homlokrakodóval végzett munkákhoz. Oldalra és hátra a jobb kilátást az ívelt hátsó sarokablakok, a teljesen felnyitható hátsó ablak és a középen elhelyezett „C” oszlopok biztosítják.

Fülke szigetelés

Lélegezzen fel
 A vezetőfülke továbbfejlesztett tömítései csendes, túlnyomásos környezetet nyújtanak és lehetővé teszik a fűtő- és klímaberendezés nagyobb hatékonyságú működését. A vezetőfülke maximálisan 1 millibaros túlnyomása megakadályozza a por bejutását.

4 szilenttel csillapított fülke

Nyugalom
 A vezetőfülke négy gumibakja csendes, lágy rugózást biztosít egész nap.

Kormánykerék

Jó kezekben
 Az opciós dönthető és teleszkóposan állítható magasságú kormánykerékkel másodpercek alatt beállítható a legkényelmesebb testhelyzet.

Kezelőszervek

Kezelő karok

Hidraulika karok

 A kezelőszervek egyértelmű és logikus elrendezése könnyű kezelhetőséget és intuitív használatot biztosít.
 
 Az 5G sorozatú traktorok 2 vezérlő karos sebességváltóval és túlnyomó részt mechanikus kezelőszervekkel vannak felszerelve, amelyekbe beletartoznak a kihelyezett hidraulika szelep, az irányváltó, a 3-pont vezérlés és a TLT kezelőelemek is. Opcióként rendelhető néhány elektronikus funkció, pl. az összkerékhajtás, a differenciálzár, vagy a 3-pont függesztőszerkezet működtetése.

Sebességváltó

Egymás mellett elhelyezett fokozat- és csoportváltó kar
 A sebességfokozat és csoportváltó kar egymás mellett található a vezetőülés jobboldalánál, így a sebességváltás és irányváltás egyetlen kézzel végezhető a balkezes irányváltó karnak köszönhetően.

Multifunkciós világítás kapcsoló

 Bajuszkapcsoló
 Az éjszakai és nappali vezetés során egyaránt könnyen kezelhető új bajuszkapcsoló karral működtethetők az irányjelzők, a közúti fényszórók és a kürt.

TLT kezelő karok

TLT
 A sárga színnel jelölt összes kapcsoló kar, amelyekkel a TLT bekapcsolása (A), a fokozatválasztás (B), valamint a motorfordulatszám arányos és a járókerék fordulat arányos TLT funkció kiválasztása (C) végezhető, a baloldali konzolon kaptak helyet és lehetővé teszik a TLT fordulatszám módosítását anélkül, hogy el kellene hagyni a vezetőfülkét.

SCV, hidraulika kezelő felület

Kihelyezett hidraulika szelepek és 3-pont kezelőszervek
 A kihelyezett hidraulika szelep vezérlő karok egy helyen találhatók a 3-pont kezelőszervekkel a jobboldali kezelőszerv konzolon. A közvetlenül a vezetőüléstől jobbra elhelyezett mechanikus 3-pont kezelőszervek könnyen elérhetők. Az opciós elektronikus kapcsoló konzol a jobb kartámasz konzol első részén kapott helyet a gyors emelés/süllyesztés kapcsoló közelében a könnyű beállítás érdekében.

B oszlopon lévő kapcsolók és visszajelzők

 B oszlopra szerelt kapcsolók
 Az összes fő munkalámpa, narancssárga villogó és ablaktörlő kapcsoló a jobboldali vezetőfülke „B” oszlopon található könnyen elérhető helyen. A kapcsolók saját megvilágítással vannak ellátva a könnyű azonosítás érdekében az éjszakai munkavégzéshez.

Motor

Motor

Jól bevált teljesítmény: a PowerTech M 4,5 literes dízelmotor.

Mint minden más az új 5 sorozatú traktorokon, a legendás PowerTech M 4,5 literes dízelmotor is kifejezetten a kimagasló megbízhatóságra és tartósságra lett tervezve.
 
 Ezt a motort könnyű szervizelni, az olajcserék 500 üzemóránként esedékesek, valamint teljesíti a Tier III károsanyag kibocsátási szabályozásokat, és az új jellemzőkkel hatékonyabb, mint valaha.

Amikor a munka nehézzé válik…

 Ha legközelebb a nehéz vontatási munka, vagy a szántás visszafojtja a motort, ne aggódjon! A PowerTech M állandó teljesítményt ad le 500 min-1 fordulatszám tartományban, a maximális nyomaték pedig akár 365 Nm is lehet (5090G modell). Az akár 30%-os nyomatékrugalmassággal rendelkezésre áll mindaz a vonóerő, amelyet Ön elvár.

Befecskendező rendszer

TIER III emissziós szabályozások
 Az új PowerTech M motorok teljesítik a TIER III károsanyag kibocsátási szabályozásokat azáltal, hogy mechanikus befecskendezést használnak az optimális teljesítmény eléréséhez. A mechanikus befecskendező rendszer nagy befecskendezési nyomást hoz létre az égési hatékonyság növeléséhez, valamint annak érdekében, hogy a motor megfeleljen a vásárlók által az erős, kis fogyasztású traktorokkal szemben támasztott elvárásoknak.

Turbófeltöltő

Turbófeltöltő
 Az 5G traktor sorozat mindegyik modellje új turbófeltöltővel van ellátva, amely a motorteljesítményt és a nyomatékot egyaránt növeli. Mindegyik motort nagy kipufogógáz sebesség és rövid kipufogórendszer jellemez, és a legjobb teljesítményt az egycsatornás turbófeltöltővel érik el.

Hűtő

Feltöltő levegő hűtő
 A feltöltő levegő hűtő 40% - 50%-kal csökkenti a feltöltő levegő hőmérsékletét, amely így több egységnyi térfogatra jutó oxigént juttat a hengerekbe a tisztább és hatékonyabb égés érdekében.

Nedves hengerperselyek

A jól bevált John Deere dugattyú szóró olajozás, a nedves hengerperselyek, a zárt hűtőrendszer és a viszkokuplungos hűtőventilátor rendszerek egyet jelentenek a maximális motorteljesítménnyel, megbízhatósággal és hosszú élettartammal.

Hűsítő légáram!

 Az emissziós szabályozásoknak való megfelelés és a csúcsminőségű teljesítmény együtt nagyon hatékony hűtőrendszert igényel. Az 5G sorozat PowerTech M motorjai hatékonyan teljesítik ezt a követelményt, ahol a kiváló hőelvezetés elősegíti az optimális és tökéletes égést.

Viszkóz ventilátor

Nagy hűtőteljesítmény
 A hűtőn átáramló levegő hőmérséklete szabályozza a változtatható fordulatszámú viszkokuplungos ventilátor forgási sebességét. Az alacsony környezeti hőmérsékleten végzett nehéz szántóföldi munkák során minél lassabban forog a viszkokuplungos hűtőventilátor, annál több kihasználható teljesítmény marad a nagyobb szántóföldi termelékenységhez, ami még üzemanyagot is megtakarít a hosszú munkanapok során.

Motorháztető

Hűtőmaszk
 A motorburkolat áttervezésre került, így most már két felső és két oldalsó hűtőmaszk található rajta. A két felső nyílás növeli a hűtőkre irányuló légáramot, míg a két oldalsó rács lehetővé teszi a forró levegő gyors távozását a motortérből.

Könnyű hozzáférés a hűtőkhöz
 Az egy darabból készült, felnyitható motorburkolat könnyű hozzáférést biztosít a hűtőt védő szuperfinom rácsokhoz. A gyors és könnyű tisztítás érdekében a rácsok kihúzhatók, így garantálható a hűtő tisztasága poros körülmények között is.

Sebességváltó

Sebességváltó

Kapcsoljon a legmegfelelőbb fokozatba

 A választható nagyszámú és modern sebességváltó opció jóvoltából az 5G traktor könnyen a gazdaság igényeihez igazítható.

  • Alap, Közepes és Nagy Felszereltségű sebességváltók
    A sebességváltók teljes választéka a költségtakarékostól az igényes felhasználókig.

  • A 24/12 sebességváltó
    Power Reverser irányváltó, elektro-hidraulikus Hi-Lo és hajtásmegszakító gomb a fokozatváltó karon.

  • Standard mászó akár 500 m/h sebességhez mindegyik 40 km/h végsebességű sebességváltón
    Ideális a zöldségtermesztéshez, ahol kisebb munkasebesség szükséges.

  • Nagy érintkező felületű fogaskerekek a hatékony, csendes működés és hosszú élettartam érdekében
    Hatékony erőátvitel a sebességváltón keresztül.

  • 2WD vagy 4WD konfiguráció
    Négykerekes vonóerő és kiváló fordulékonyság.

  • A TLT fokozatok rugalmas választéka
    540/540E vagy 540/1000 min-1, járókerék arányos fokozattal, amely alapfelszerelés.

Tartományváltó kar

Egy helyen található fokozat- és csoportváltó kar
A fokozat- és csoportváltó kar egy helyen található a vezetőülés jobboldalánál, amely lehetővé teszi az egykezes sebességváltást, így a gépkezelőnek nem kell változtatnia a kényelmes testhelyzetén a fokozat- vagy csoportváltás közben.

Szinkron váltó

Szinkronizált irányváltó
 A 12/12-es és a 24/24-es sebességváltóhoz rendelhető szinkronizált mechanikus irányváltó, amely könnyű menetirányváltást biztosít növelve a traktor könnyű kezelhetőségét.

Elektromos irányváltó

Elektromos irányváltó
 A 24/12 sebességváltó alapfelszereltségének része a Balkezes Elektromos Irányváltó kar, amely ideális olyan alkalmazásokhoz, ahol fontos a gyors menetirányváltás, mint pl. a homlokrakodóval végzett munkák és a szűk sorvégi fordulók.

kuplung gomb a váltón

Hajtásmegszakító gomb
 Az elektro-hidraulikus Hi-Lo-val ellátott 24/12-es PowerReverser sebességváltón egy hajtásmegszakító gomb is található, amely lehetővé teszi a menet közbeni sebességváltást a kuplungpedál lenyomása nélkül. Ez a funkció kényelmesen teszi lehetővé a traktor szállítási teljesítményének és komfortjának növelését, így további idő megtakarításához járul hozzá.

Hi-Lo kapcsoló

Elektro-hidraulikus Hi-Lo kapcsolók 
 Ezek a Hi-Lo gombok a fokozatváltó karba vannak beszerelve és az alábbiakat teszik lehetővé:

  • Könnyen, a kuplungpedál használata nélkül végrehajtható powershift fokozatváltás a nagyobb kezelői kényelem érdekében.
  • Megszakítás nélküli vonóerő a nagyobb termelékenységhez.
  • Fürgébb gyorsulás.

Elektro-hidraulikus első híd hajtás és differenciálzár kapcsoló
A Hi-Lo funkcióval felszerelt összes sebességváltó változat (akár mechanikus, akár elektromos Hi-Lo) esetén a standard felszereltség része az elektronikus 4WD kapcsolás. Az első híd hajtás kapcsolása elvégezhető a traktor álló helyzetében és menet közben egyaránt.

 

Hidraulika rendszer

Bőséges emelési kapacitás

Hidraulika rendszer

 A jól bevált, nyitott központú hidraulika rendszert egyszerű és megbízható működés jellemzi, amely elegendő hidraulikus teljesítményt nyújt. A még nagyobb megbízhatóság és tartósság érdekében síkhomlokú csatlakozókat és új tömlő elhelyezést alkalmaz.

  • A motor által hajtott tandem fogaskerekes szivattyú – az egyik külön a kormányrendszert és a fékrendszert, míg a másik a kihelyezett hidraulika szelepeket és a 3-pont függesztőszerkezetet látja el, így ezen rendszerek egyidejű használata sem jelent problémát.
  • Igény esetén rendelhető opciós nagy térfogatáramú szivattyú akár 59 l/min teljesítménnyel a 3-pont és a kihelyezett hidraulika szelepek működtetéséhez.
  • Új, síkhomlokú hidraulika csatlakozók a rendszer nagyobb megbízhatósága érdekében.

SCV-k

Kihelyezett hidraulika szelep opciók 
 Az 5G sorozat akár 3 kihelyezett hidraulika kör vezérlő szeleppel is rendelhető, amely síkhomlokú hidraulika csatlakozókat és új tömlő elhelyezést alkalmaz a nagyobb megbízhatóság és tartósság érdekében. A második kihelyezett hidraulika szelep mindig nagyteljesítményű és a hatékonyabb belső tömítésének köszönhetően nagyobb tartó kapacitást biztosít hátsó rakodógép, vagy bálaszállító villa használatakor szállítás soránt

Gyorskapcsolós SCV-k

Hidraulika gyorscsatlakozók
 Mindegyik változat rendelhető opciós gyorscsatlakozókkal a gyors és könnyű fel- és lecsatlakoztatáshoz, ha a munkagépet gyakran kell fel- és leszerelni. A munkagép hidraulika tömlőket csak be kell nyomni és maguktól rögzülnek, a lecsatlakoztatáshoz pedig csak ki kell húzni őket.

Függesztőszerkezetek és TLT

Válassza a legmegfelelőbbet – mechanikus vagy elektronikus 3-pont vezérlés

Hátsó 3 pont függesztés

Hátsó 3-pont függesztőszerkezek
 Ez az erősített 3-pont függesztőszerkezet akár 26 kN emelési kapacitást biztosít a gömbdióknál mérve. Az I. és II. kategóriás 3-pont függesztőszerkezetnek köszönhetően a traktor a munkagépek és alkalmazások széles skálájához képes alkalmazkodni.

Elektromos hidraulika vezérlő

Az elektronikus 3-pont kapcsoló tábla ergonomikusan a jobb kartámasz konzol első részén található a gyors és menet közbeni beállítások érdekében. Az új gyors emelés/süllyesztés kapcsoló is a jobb kartámasz konzolon került elhelyezésre.

TLT alkalmazások

 TLT teljesítmény

A hátsó TLT teljesen független meghajtással és 6-bordás tengelycsonkkal rendelkezik, amely ideális meghajtást biztosít permetezőgépekhez, kaszákhoz, bálázókhoz, forgó boronákhoz, műtrágyaszórókhoz és minden más TLT hajtású munkagéphez.
Alapfelszerelésként a TLT-nek két kapcsolható fokozata van (540/540E) és egy Járókerék arányos fokozat, opcióként pedig rendelhető 540/1000 fordulatszámú konfiguráció.
Az 540/540E TLT csökkentett motorfordulatszámmal működik a kisebb üzemanyag fogyasztás érdekében, míg az 540/1000 fokozatú TLT pedig ideálisan megfelel a nagy teljesítményfelvételt igénylő alkalmazásokhoz, ahol a motorfordulatszám az állandó teljesítményt biztosító tartományban tartható.

TLT kezelő karok

Az összes TLT kezelőszerv a baloldali konzolon található és a sárga színjelölés jóvoltából könnyen hozzáférhető és azonosítható a gépkezelő számára. Opcióként a TLT rendelhető elektro-hidraulikus kapcsolással, nedves tengelykapcsolóval és a jobb kartámasz konzolon elhelyezett kapcsoló gombbal.

Tengelyek és fékek

5G homlokrakodóval

 Az új, erősebb és tartósabb első híd tovább növeli a traktor megbízhatóságát és kiváló fordulékonyságot biztosít. Ezen kívül nagyobb terhelési kapacitással rendelkezik, ami fontos a homlokrakodós munkák esetén.

4WD vagy 2WD? A választás az Öné.

2 WD elsőhíd

A 2WD első híd főbb jellemzői:

  • Az erősített, moduláris, öntöttvasból készül.
  • 10° fokos tengelylengés az egyenetlen talajfelszín követéséhez.
  • 55° fokos bekormányzási szög a kiváló fordulékonyság érdekében.
  • A nyomtáv 50 mm-es lépésekben állítható az alkalmazások széles skálájához való alkalmazkodáshoz.
  • A kormány munkahenger közvetlen az első híd hátsó részére van rögzítve a nagyobb védelem érdekében.

4 WD elsőhíd

A lengő 4WD első híd az alábbi jellemzőkkel rendelkezik:

  • Nagyobb vonóerő és jobb talajkapcsolat csúszós talajon való haladás során.
  • A részlegesen önzáró differenciálmű automatikusan kompenzálja az első kerekek fordulatszám különbségét.
  • Nagyobb terhelési kapacitás nehéz homlokrakodós munkákhoz.
  • 55° fokos bekormányzási szög a kiváló fordulékonyság érdekében.

 

5G véglehajtások

Véglehajtás

A zárt bolygóműves véglehajtások a hátsó híd terhelését három ponton osztják szét az egyes fogaskerekek és tengelyek kisebb terhelése érdekében.

  • Hosszabb élettartam kisebb karbantartási igénnyel
  • Nagyszámú nyomtávbeállítási lehetőség
Nagyobb fékezési kapacitás a biztonságos fékezéshez nehéz pótkocsik vontatása során
  • Az önbeálló hátsó fékek szükségtelenné teszik a rendszeres beszabályozást.
  • Az összekapcsolható, önkiegyenlítő fékpedálok biztosítják a traktor egyenes vonalú megállását.
  • A sebességváltó házba integrált fékhengerek nagyobb megbízhatóságot és nagyobb fékerőt tesznek lehetővé
  • Oldalanként 5 olajfürdős féktárcsa
  • A rögzítőfék mechanikusan működteti az üzemi fékrendszert.

Kézifék

Rögzítőfék 
 Mindegyik traktor modellen új tervezésű rögzítőfék található, amely minimalizálja annak esélyét, hogy a gépkezelő lába elakadjon a rögzítőfék karban. Az összekötő karok elhelyezése optimalizált és megerősített a rögzítőfék teljesítmény állandó megbízhatósága érdekében.

Hidraulikus pótkocsifék

Hidraulikus pótkocsi fék
 Mindegyik modell rendelhető hidraulikus pótkocsi fékrendszerrel is. Az előfékezési funkció a fékpedálok lenyomásával arányos erővel hozza működésbe a vontatmány fékeit.

AMS Fejlett Gazdaságirányítási Megoldások

Opciós sorvezető rendszer a felülmúlhatatlan pontosság érdekében

Fejlett gazdaságirányítási megoldások

Mivel az 5G sorozat nincs ellátva integrált AMS rendszerrel, a John Deere különálló megoldásokat kínál, amelyek hatékonyan használhatók az 5G sorozatú traktorokon a kis és közepes állattartó és ültetvényes gazdaságok igényeinek kielégítésére.

Ezek a megoldások az alábbiakat tartalmazzák:

GreenStar ledes sorvezető és antenna

GreenStar LED-soros sorvezető 
 Ha Ön még nem ismeri a sorvezető rendszereket, akkor ez az egyszerű, könnyen kezelhető párhuzamos nyomvonal vezető rendszer kiválóan megfelel az Ön számára. A rendszer beállítása és üzembehelyezése kevesebb, mint 10 percet vesz igénybe bármelyik John Deere gépen. A rendszer két részből áll: az új StarFire 300 vevőkészülék, amelyet a vezetőfülke tetejére kell felszerelni, a GreenStar LED-soros kijelzőt pedig a műszerfalon kell elhelyezni. A GreenStar LED-sor egyes LED-ei egyenként 10 cm-es eltérést jeleznek az Ön által beállított ideális nyomvonaltól.

AutoTrac ATU 200

AutoTrac ATU 200 Universal kormányautomatika
 Ez a műholdas, teljesen automata kormányzási rendszer maximalizálja a termelékenységet, miközben megkönnyíti a gépkezelő munkáját például sötétben, vagy nagy porban. Az AutoTrac az átfedéseket akár 90%-kal csökkenti, valamint meggyorsítja a táblaszéli fordulókat, így időt, üzemanyagot és munkát takarít meg. A dokumentálási és munkagép vezérlési szoftver segítséget nyújt az inputanyag költségek kordában tartásához, valamint elektronikus feljegyzéseket készít a növények nyomon követhetőségéhez és az egyéb törvényi előírások betartásához. A készlet egy StarFire vevőkészüléket, egy eredeti GreenStar monitort és egy csere motorizált kormányoszlopot tartalmaz. A rendszer kompatibilis az SF1 és SF2 műhold jelekkel, valamint az RTK rendszerrel.

 Az általunk kínált monitorokkal Ön teljesen új képet kap a szántóföldi műveleteiről. A nyomógombos 1800-as és az érintőképernyős 2600-as monitor színes kijelzővel van ellátva.

5G OOS

A nagyobb tágasság érzése

5G OOS (fülkenélküli kivitel)

 Az áttervezett nyitott kezelőtér (Open Operator Station – OOS) a gépkezelő számára maximális komfort és biztonsági szintet biztosít szántóföldi munkavégzés és közúti közlekedés során egyaránt.
 A kezelőszerveket ugyanolyan ergonomikus elrendezés jellemzi, mint a zárt vezetőfülke esetén, továbbá a funkciójuk szerint csoportosítva kerültek elhelyezésre. A nyitott kezelőtérrel felszerelt traktorokkal könnyű behajtani az alacsony ajtókon, továbbá a gumibakokra rögzített kezelőtér a 86 dB(A) zajszinttel a hosszú munkanapokat is kényelmessé teszi a gépkezelő számára.

5G OOS ROPS (bukókeret)

Kezelőtér bukókeret (ROPS)
 Az 5G sorozat felszerelhető két oszlopos kezelőtér bukókerettel is (ROPS). A kétoszlopos kezelőtér bukókeret könnyen lecsukható, így a traktor még alacsonyabb lesz, ami ideális olyan területeken, ahol alapvető fontosságú a kis gépmagasság.

Kényelmes vezető ülés

Komfort vezetőülés 
 A vezetőülés kiváló vezetési pozíciót és kezelői kényelmet biztosít, ami ideális az alacsony lombozatú ültetvények műveléséhez. Az állítható magasságú, kagylószerű ülés és háttámla hatékonyan tartja a gépkezelőt az ülésben egyenetlen, vagy lejtős terepen való haladás során.

Hátsó munkalápa

Lámpakészlet – főbb jellemzők
 Mindegyik nyitott kezelőtérrel ellátott modell alap tartozéka az állítható hátsó munkalámpa. Ezen kívül rendelhető opciós narancssárga forgó villogó lámpa, amely a hátsó bukókeretre szerelhető fel.

Homlokrakodó

Egymásnak készültek – az 5G sorozat és a John Deere homlokrakodó

 A John Deere homlokrakodókkal biztos lehet a jobb teljesítményben, a nagyobb tartósságban és a tökéletes illeszkedésben. Hogy miért? Azért, mert a homlokrakodókat úgy terveztük, hogy a traktor szerves részét képezzék és nem valami olyasmit, amit utólag csavaroztak fel. Az extra szilárdság és tartósság azt jelenti, hogy Ön a hidraulikus teljesítményt maximálisan kihasználhatja. Az óriási szakítóerőért és a gyorsabb munkaciklusokért.

Homlokrakodó

A John Deere homlokrakodók az alábbiakat nyújtják:

  • Kiegyenlített mellső híd
  • Optimális terhelés és gépstabilitás
  • Ergonómikus kezelőszervek
  • Tökéletes kilátás
  • Gumiabroncs kompatibilitás, biztonságos távolság az alváztól
  • Könnyű szervizelhetőség
MSL vagy NSL?

 A mechanikusan önszintező (MSL) homlokrakodók automatikusan vízszintes helyzetben tartják a munkaeszközt az emelés és süllyesztés ciklus során egyaránt. Ezek ideálisak az olyan alkalmazásokhoz, ahol a gépkezelőknek igazán hatékonyan kell dolgozniuk. A nem önszintezéses (NSL) homlokrakodók ára alacsonyabb, és akkor ideálisak, amikor nincs szükség a munkaeszközök vízszintes helyzetben tartására az emelési és süllyesztési ciklusok során.

Melyik homlokrakodó típus felel meg az 5G traktoromhoz és a gazdaságom tevékenységéhez?
 Az 533-as (MSL vagy NSL) ideális az általános telephelyi munkákhoz és az alkalmi rakodásokhoz.
 Az 583-as (MSL vagy NSL) nagyobb emelési kapacitást és magasságot biztosít, mint az 533-as.
 Az 633-as (NSL) nehéz munkákhoz készült.

Tartóvázak
 A tartóvázak feladata a traktor vázának alátámasztása azáltal, hogy egyenletesen osztják el a terhelést a traktor teljes hosszúságában, valamint kompatibilisek a különféle első 3-pont függesztőszerkezetekkel.

Mechanikus joystick

2-funkciós joystick vezérlő kar
 A mechanikus joystick vezérlő kar a kezelőtér padlóján kap helyet és jó ergonómiai elhelyezéssel a gépkezelő jobb kezének közelében található. Igény esetén a 2-funkciós joystick kar felszerelhető olajáram megosztóval is a munkagép további funkciójának működtetéséhez, pl. bálafogó nyitása és csukása.

Motorháztető védelem

Motorburkolat védőváz
 A motorburkolat védőváz feladata a motorburkolat ütközésvédelme arra az esetre, ha a traktor valamilyen tárgynak ütközne, például pótkocsi, vagy szervestrágya szóró rakodásakor a homlokrakodó felemelt helyzetében.

5G szériájú traktor

Homlokrakodó előkészítés
 Az alábbi alkatrészeket tartalmazza a homlokrakodók könnyű csatlakoztatásához:

  • Tartóvázak
  • Motorburkolat védőváz
  • Mechanikus, 2-funkciós joystick kar olajáram megosztóval
  • Hidraulika szeleptömb nyomáshatároló szeleppel

 

5G széria videó

 5G sorozat traktor
Videó letöltése

KITE Zrt., a John Deere kizárólagos
magyarországi forgalmazója
H-4181 Nádudvar, Bem J. u. 1.
Tel. +36 54 480-401
Fax. +36 54 480-331
magyardiana@kite.hu