• 5M sorozatú traktorok

    Mércének tervezve

5M sorozat

 Ha olyan traktort keres, amely a legnehezebb munkákat is kényelmesen elvégzi, akkor az 5M sorozatot Önnek találtuk ki. Ez a típus egy kicsit testesebb az 5G változatnál, mégis kis súlyú és rendkívül fordulékony.

 A robosztus, rövid alváz kialakításával – amely egyedülálló John Deere jellemző – az 5M traktorokkal akár 2,4 tonnás terhek is könnyedén mozgathatók. Továbbá rendkívül nagy hidraulikus teljesítmény jellemzi, amely akár 94 l/min is lehet.

 Ismerve ezeket a jellemzőket, amelyek az új, modern sebességváltókkal, a mechanikus kezelőszervekkel és az elektromos irányváltóval vannak kombinálva, nem nehéz belátni, hogy az 5M traktor miért tökéletes megoldás kis és közepes állattartó gazdaságok számára – vagy második traktorként szántóföldi növénytermesztést folytató vállalkozások számára.

  • 4 gépmodell 51 – 74 kW (70 – 100 le) teljesítmény tartományban (a 97/68/EC szabványnak megfelelően)
  • Erőteljes hidraulika rendszer
  • Rövid alváz felépítés
  • Ideális nehéz homlokrakodós munkákhoz
  • Sebességváltók a 16/16 SyncReverser-től a 32/16 PowrReverser Plus változatig Hi-Lo funkcióval
  • 2,15 tonna hasznos terhelés

A legfontosabb jellemzők

 A termékkel kapcsolatos bővebb információkat az alábbiakban olvashatja.

Vezetőfülke

Kényelmes, tágas vezetőfülke

Tágas vezetőfülke

Abban a pillanatban, amikor beül az 5M tágas vezetőfülkéjébe, máris otthon érzi magát. Az összes kezelőszerv azon a helyen található, ahol Ön várná, mindig könnyen elérhető helyen, de sohasem útban.
 
 A nagyszerű kilátással és a rengeteg hellyel máris készen állhat az egész napos kényelmes munkavégzésre.

  • Az üvegezett tetőablak, amely speciálisan a homlokrakodós alkalmazáshoz készült, az ívelt hátsó sarokablakok és a hátsó munkagép ablak akadálytalan kilátást biztosít előre és körben minden irányban egyaránt.
  • A világos színek és a többféle belső világítás opció kényelmes és kezelőbarát munkakörnyezetet biztosít.
  • A többféle vezetőülés opció a mechanikus rugózásútól a légrugózásúig rendkívüli vezetési élményt nyújt.
  • A sima padlóval ellátott, könnyen megközelíthető új vezetőfülke az ergonómia legmagasabb szintjét kínálja az egész napos munkavégzéshez.

A tágasság még nagyobb élménye érdekében vessen egy pillantást az áttervezett 5M nyitott kezelőtérre (Open Operator Station – OOS).

320 fokos körbe látás

320° fokos panoráma kilátás

  • A közismert és jól bevált TechCenter vezetőfülke 320° fokos panoráma kilátást biztosít
  • A vékony első váz oszlopok javítják a kilátást az első kerekekre, ami sorközművelés során rendkívül hasznos.
  • Az opciós tetőablak egyedülálló rálátást biztosít a felemelt homlokrakodó munkaeszközre.
  • A hátsó munkagép ablak, a középre helyezett "C" oszlopok és a hátsó ívelt sarokablakok jobb kilátást nyújtanak az összes fontos munkaterületre.
  • A részlegesen, vagy teljesen felnyitható szélvédő szakaszos üzemmódot is tartalmazó ablaktörlővel van felszerelve

Légkondicionáló berendezés

Fűtés, szellőzés, klímaberendezés
 Az 5M sorozat vezetőfülkéje rendelhető csak fűtéssel, vagy fűtéssel és klímaberendezéssel egyaránt, amely a mennyezet jobboldalán, komfortosan és ergonómikusan elhelyezett kapcsoló panelen keresztül működtethető.

H4-es fényszóróval szerelt sarok munkalámpa

H4 fényszórók saroklámpákkal
 A John Deere 5M sorozatú traktorok standard felszereltségének részei a H4 fényszórók. A többi lámpa lefelé és oldalra irányul és az első kerekek közvetlen belső oldalát és az előttük fekvő munkaterületet világítják meg. Akár 4 munkalámpa rendelhető előre és hátra.

Kezelőszervek

Öné a vezető szerep

Kezelőfelület

 Az 5M sorozatú traktorok 2 vezérlő karos sebességváltóval vannak felszerelve. A túlnyomó részt mechanikus kezelőszervek, mint pl. a kihelyezett hidraulika szelepek vezérlő karjai ideális kezelhetőséget biztosítanak. Néhány elektronikus funkció, pl. a TLT, az összkerékhajtás és a differenciálzár az alapfelszereltség részét képezik.

  • A mechanikus 3-pontnak a jobb kartámasz konzolon, kényelmes helyen található két vezérlő karjával működtethető a helyzet- és erőszabályozás üzemmód.
  • Az opciós elektro-hidraulikus 3-pont vezérléssel a beállítások gyorsabban, lágyabban és pontosabban végezhetők.
  • A prémium sebességváltó Park zár funkciója alapfelszerelés az 5M traktorokon, amellyel a sebességváltó fogaskerekeit mechanikusan lehet rögzíteni.
  • A TLT elektro-hidraulikusan kapcsolható a jobb kartámasz konzolon található kezelőszervekkel anélkül, hogy ki kellene szállni a vezetőfülkéből, vagy a hátsó sárhányóra szerelt opciós kapcsolóval.
Az 5M műszerfal – információk egy pillantásra

 Egy LCD kijelző mutatja a menetsebességet, a hátsó TLT fordulatszámot és az üzemóra adatot. A kormánykerék dönthető és a magassága teleszkóposan állítható a tökéletes testhelyzet beállítása érdekében.

SyncReverser műszerfal

A SyncReverser műszerfal
 A SyncReverser irányváltó és bajuszkapcsoló kar a műszerfalon található. Az ablaktörlő, kürt és lámpa kapcsoló a jobboldalon, a szélvédőnél került elhelyezésre. Egy külön kapcsoló segítségével lehet váltani tompított és távolsági fényszóró között.

PowrReverser műszerfal

PowerReverser műszerfal
 A PowerReverser irányváltó és bajuszkapcsoló kar, amellyel a kürt, valamint a tompított és távolsági fényszórók is működtethetők, közvetlenül a kormánykonzolon, a kormánykerék alatt találhatók, így kényelmesen működtethetők. A PowerReverser irányváltó kar és a bajuszkapcsoló kar egyaránt a kormányoszlopon találhatók, így mindig tökéletes a helyzetük. Az ablaktörlő és a világítás kapcsoló jobb kézzel működtethető.

Motor

Jól bevált teljesítmény: a PowerTech M 4,5 literes dízelmotor

Motor

Mint minden más az új 5 sorozatú traktorokon, a legendás PowerTech M 4,5 literes dízelmotor is kifejezetten a kimagasló megbízhatóságra és tartósságra lett tervezve.
 
 Ezt a motort könnyű szervizelni, az olajcserék 500 üzemóránként esedékesek, valamint teljesíti a Tier III károsanyag kibocsátási szabályozásokat, és az új jellemzőkkel hatékonyabb, mint valaha.

Amikor a munka nehézzé válik …

 Ha legközelebb a nehéz vontatási munka, vagy a szántás visszafojtja a motort, ne aggódjon! A PowerTech M állandó teljesítményt ad le 340 min-1 fordulatszám tartományban, a maximális nyomaték pedig akár 390 Nm is lehet (5100M modell). Az akár 28%-os nyomatékrugalmassággal rendelkezésre áll mindaz a vonóerő, amelyet Ön elvár.

TIER III emissziós szabályozások
 Az új PowerTech M motorok teljesítik a TIER III károsanyag kibocsátási szabályozásokat azáltal, hogy mechanikus befecskendezést használnak az optimális teljesítmény eléréséhez. A mechanikus befecskendező rendszer nagy befecskendezési nyomást hoz létre az égési hatékonyság növeléséhez, valamint annak érdekében, hogy a motor megfeleljen a vásárlók által az erős, kis fogyasztású traktorokkal szemben támasztott elvárásoknak.

Turbófeltöltő

Turbófeltöltő
 Az 5M traktor sorozat mindegyik modellje új turbófeltöltővel van ellátva, amely a motorteljesítményt és a nyomatékot egyaránt növeli. Mindegyik motort nagy kipufogógáz sebesség és rövid kipufogórendszer jellemez, és a legjobb teljesítményt az egycsatornás turbófeltöltővel érik el.

Hűtő

Feltöltő levegő hűtő
 A feltöltő levegő hűtő 40% - 50%-kal csökkenti a feltöltő levegő hőmérsékletét, amely így több egységnyi térfogatra jutó oxigént juttat a hengerekbe a tisztább és hatékonyabb égés érdekében.

Nedves hengerperselyek

A jól bevált John Deere dugattyú szóró olajozás, a nedves hengerperselyek, a zárt hűtőrendszer és a viszkokuplungos hűtőventilátor rendszerek egyet jelentenek a maximális motorteljesítménnyel, megbízhatósággal és hosszú élettartammal.

Hűsítő légáram!

 Az emissziós szabályozásoknak való megfelelés és a csúcsminőségű teljesítmény együtt nagyon hatékony hűtőrendszert igényel. Az 5M sorozat PowerTech M motorjai hatékonyan teljesítik ezt a követelményt, ahol a kiváló hőelvezetés elősegíti az optimális és tökéletes égést.

Viszkózkuplungos ventilátor

Nagy hűtőteljesítmény
 A hűtőn átáramló levegő hőmérséklete szabályozza a változtatható fordulatszámú viszkokuplungos ventilátor forgási sebességét. Az alacsony környezeti hőmérsékleten végzett nehéz szántóföldi munkák során minél lassabban forog a viszkokuplungos hűtőventilátor, annál több kihasználható teljesítmény marad a nagyobb szántóföldi termelékenységhez, ami még üzemanyagot is megtakarít a hosszú munkanapok során.

Hűtőmaszk
 A motorburkolat áttervezésre került, így most már két felső és két oldalsó hűtőmaszk található rajta. A két felső nyílás növeli a hűtőkre irányuló légáramot, míg a két oldalsó rács lehetővé teszi a forró levegő gyors távozását a motortérből.

Könnyű hozzáférés a hűtőkhöz
 Az egy darabból készült, felnyitható motorburkolat könnyű hozzáférést biztosít a hűtőt védő szuperfinom rácsokhoz. A gyors és könnyű tisztítás érdekében a rácsok kihúzhatók, így garantálható a hűtő tisztasága poros körülmények között is.

Sebességváltó

3 fő sebességváltó változat – Öné a választás!

Sebességváltók

 Az 5M nem egy, hanem három fő sebességváltó típust kínál különféle opciós funkciókkal, így Ön biztos lehet benne, hogy a legmegfelelőbb megoldást találja meg a gazdasága számára.
 Mind a három váltó nedves tengelykapcsolós technológiát alkalmaz a hosszú évek hibamentes működése érdekében:

SyncReverser sebességváltó

SyncReverser váltó

A SyncReverser sebességváltó 16 előremeneti és 16 hátrameneti sebességfokozat kapcsolását teszi lehetővé 2 padlóra szerelt váltókar segítségével (2-karos sebességváltás).

  • Alapkivitelű sebességváltó elektromos vezérlésű irányváltóval.
  • Balkezes SyncReverser irányváltó kényelmes és ergonómikus helyen, a kormánykerék alatt található a műszerfalon, és növeli a termelékenységet azáltal, hogy szabaddá teszi a gépkezelő jobb kezét az olyan műveletekre, mint a táblaszéli fordulók és a homlokrakodó működtetése.
  • Az olajhűtéses, nedves tengelykapcsolók hatékony és lágy irányváltást biztosítanak terhelés alatt is, mint pl. a homlokrakodóval végzett munka.
  • Az Előremenet és Hátramenet áttétel 1: 1,1 modulálással gyors és kényelmes irányváltást tesz lehetővé.
  • A SyncReverser sebességváltók csak 30 km/h végsebességre képesek.
PowrReverser sebességváltó

PowrReverser váltó

A PowrReverser sebességváltó 16 előremeneti és 16 hátrameneti sebességfokozat kapcsolását teszi lehetővé (30 vagy 40 km/h maximális menetsebességgel) 2 padlóra szerelt váltókar segítségével. A PowrReverser tökéletes az olyan kíméletes és könnyű irányváltást igénylő műveletekhez, mint amilyen a homlokrakodóval végzett munka.

  • Irányváltás a kuplungpedál lenyomása nélkül.
  • A PowrReverser vezérlő kar a kormányoszlopon található az irányjelző, kürt és közúti fényszóró kapcsoló karral együtt. Ezért ezek mindig kéznél vannak függetlenül attól, hogy milyen helyzetbe állítják a kormánykereket.
  • Az olajhűtéses, nedves tengelykapcsolók hatékony és kíméletes irányváltást biztosítanak terhelés alatt is, mint pl. a homlokrakodóval végzett munka.
  • Az Előremenet és Hátramenet áttétel 1: 1,1 modulálással gyors és kényelmes irányváltást tesz lehetővé bármely sebességfokozatban.
  • A balkezes működtetés növeli a termelékenységet a jobb kéz szabadon hagyásával.
PowrReverser PLUS sebességváltó

PowrReverser váltó

A PowrReverser Plus sebességváltó fel van szerelve Hi-Lo funkcióval, amely további 16 előremeneti sebességfokozatot biztosít, így összesen 32 előremeneti és 16 hátrameneti fokozat kapcsolható.

  • A Hi-Lo kapcsolóval a munkasebesség az adott fokozatban 20%-kal csökkenthető bármilyen alkalmazásban.
  • Tolatás a kuplungpedál lenyomása nélkül.
  • A balkezes PowrReverser irányváltó kar a kormányoszlopon található az integrált irányváltó, kürt és közúti világítás kapcsolóval a tökéletes irányváltás és kezelői kényelem érdekében.
  • Az olajhűtéses, nedves tengelykapcsolók hatékony és lágy irányváltást biztosítanak terhelés alatt is, mint pl. a homlokrakodóval végzett munka.
  • Az 1: 1,1 Előremenet és Hátramenet áttétel; az 1,1:1 Előremenet és Hátramenet áttétel a Hi fokozatban, valamint a modulált indulás az üres helyzetből gyors, kényelmes és kíméletes irányváltást tesz lehetővé bármely sebességfokozatban.
  • A balkezes működtetés növeli a termelékenységet a jobb kéz szabadon hagyásával.

Alváz szerkezet

John Deere rövid alváz szerkezet – egy koncepció, amely a termelékenységet új szintre emeli

Alváz szerkezet

 Az 5M sorozat tartós kettős acélváza erős gerincként funkcionál és nagy terheléseket képes elviselni. Az alváz 440 mm-rel rövidebb az 5R/RN változathoz képest, mivel az 5M-nek új sebességváltója van.
 
 A motorblokk gumibakokkal csatlakozik a rövid vázhoz a maximális megbízhatóság érdekében. Ez biztosítja a motorblokk kisebb szerkezeti terhelését, különösen homlokrakodó használata során.

  • A szilárd, hidas szerkezetű váz kompakt, moduláris felépítést tesz lehetővé
  • A rövid alváz veszi át a terhelést, míg a hajtáslánc végzi az erőátvitelt a motortól a véglehajtásokig.
  • A moduláris felépítés biztosítja a hajtáslánc alkatrészeinek cserélhetőségét és hozzájárul a nagyobb rugalmassághoz
  • Független motor rögzítés speciális gumibakokon – csökkenti a vezetőfülkébe jutó motorzajt és vibrációt
  • Optimális súlyelosztás – a jobb vonóerő, kormányzás és munkagép kezelés érdekében

Holokrakodó

Homlokrakodó
 A homlokrakodó tartóvázak közvetlenül a traktor acélvázára csavarozhatók. Az 5M traktorokon nincs szükség költséges kiegészítő vázszerkezetre, ami növelné a traktor súlyát.
 
 A homlokrakodó által okozott bármilyen terhelést közvetlenül az első és hátsó híd vesz fel az acélvázon keresztül, így nem éri túlzott terhelés a traktort és a motort.

Hidraulika rendszer

Nyitott központú hidraulika rendszer – biztosítja a szükséges teljesítményt

Hidraulika rendszer

Nem számít, mennyire nehéz a munka, Ön soha nem lesz szűkében a hidraulikus teljesítménynek: A nyitott központú hidraulika rendszerek tandem szivattyúja az alapkivitel esetén 74 l/min térfogatáramot biztosít. Az első szivattyú 24 l/min teljesítményű és a kormány-, valamint a fékrendszert működteti. A második szivattyú 50 l/min teljesítményű és a kihelyezett hidraulika szelepeket, valamint a 3-pont függesztőszerkezetet működteti. Opcióként a traktorok rendelhetők nagy térfogatáramú szivattyúval is, amely 94 l/min teljesítményt képes leadni és a tökéletes hidraulikus megoldást testesíti meg a nagy olajáramot igénylő felhasználók számára, pl. a minden napos homlokrakodós munkák.

  • Nagy teljesítményű Tandem Fogaskerekes Szivattyú - 50+24 l/min vagy opciós 70+24 l/min a homlokrakodó még hatékonyabb használatához
  • Egy, két, vagy három Deluxe hátsó kihelyezett hidraulika kör vezérlő szelep – kihelyezett hidraulika szelep megoldások a közepestől a nagy felszereltségig
  • Homlokrakodó és első munkagép csomagok – tökéletes megoldások homlokrakodó és első/középső munkagépek működtetéséhez
  • John Deere első 3-pont és első TLT közvetlenül a gyárból – integrált felépítés, amely kompatibilis a John Deere homlokrakodókkal
  • Elektronikus alsó függesztőkaros 3-pont erőszabályozás – pontos vonóerő erőérzékelés és könnyű függesztőszerkezet kezelés

3 pár hátulsó SCV

Három hátsó Deluxe kihelyezett hidraulika szelepek
 A három hátsó Deluxe kihelyezett hidraulika szelep opció három kettős működésű szelepet tartalmaz egyetlen szeleptömbben:

  • Térfogatáram szabályozó az első szelepen az első és a többi szelep közötti olajáram elosztásához
  • 4 működési helyzet: üres, kitolás, behúzás és úszó
  • Úszó helyzet retesszel

Valamint:

  • A kapcsolható reteszek lehetővé teszik az átkapcsolást az ideális beállításokhoz: homlokrakodó használat, hidraulikus motor használata, vagy kihelyezett hidraulika szelepek ismétlődő működtetése
  • A szabályozó gomb a kihelyezett szelepen található és kényelmesen beállítható kívülről, vagy a vezetőfülkéből egyaránt
  • Az üres helyzeti indítás védelem a vezérlő kart üres helyzetbe kapcsolja a motor leállításakor

Függesztőszerkezetek és TLT

Függesztőszerkezetek és TLT

Erős TLT hajtás

 Tudjuk, hogy Önnek a munkagépek széles választékára van szüksége a gazdaságban. Ez az oka annak, hogy két nagyteljesítményű TLT fokozat kombinációt kínálunk: 540/540E és 540/540E/1000 min-1. Az összes TLT kezelőszerv kényelmesen, a jobb kartámasz konzolon található egy helyen csoportosítva és sárga színnel van jelölve. A TLT elektro-hidraulikusan kapcsolható a jobb kartámaszon elhelyezett kapcsolóval.

  • Elektronikus vezérlésű szelep a fokozatos indításhoz
  • A hidraulikus vezérlésű TLT fék megakadályozza a munkagép túlzott szabadfutózását a motor leállítását követően.
  • Olajhűtéses, többtárcsás tengelykapcsolók és fékek
  • Gyárilag felszerelt első TLT és első 3-pont függesztőszerkezet – tökéletesen integrált felépítés a legmagasabb igényekhez
  • Bal és jobb sárhányó TLT kapcsolók – maximális rugalmasság a TLT külső működtetéséhez

Járókerék arányos TLT fokozat
 A John Deere által kínált járókerék arányos TLT-t olyan felhasználók számára kínáljuk, akiknek szüksége van a kerekek forgási sebességével arányos TLT fordulatszámra. A járókerék arányos TLT meghajtott tengelyes pótkocsik hajtására használható, ahol a teljes szerelvény nagy vonóerőt igényel, különösen dombos terepen.

Hátsó hárompont függesztés

Hátsó 3-pont függesztőszerkezet
 A hátsó 3-pont 36 kN emelési kapacitást biztosít, amellyel nehéz munkagépek is használhatók. Az opciós hidraulikus felső emelőkarral a munkagépek hosszirányú szintezése a vezetőfülkében ülve végezhető.

Hárompont függesztés kezelőpanel

3-pont kapcsoló konzol
 Az opciós Elektronikus 3-pont Vezérlés az 5M sorozatú traktorokon elektronikus szenzorokat használ a gyors, kíméletes és pontos erőszabályozás érdekében. A gyors emelés/süllyesztés kapcsoló (1) lehetővé teszi a 3-pont függesztőszerkezet emelését és süllyesztését az előzetesen beállított munkamélységbe, vagy magasságba. A csúszka (2) segítségével kényelmesen és pontosan végezhető a munkagép mozgatása, a kerékkel (3) pedig előre beállítható a munkamélysége.

Függesztőszerkezet lengéscsillapítás

3-pont lengéscsillapító funkció
 Az Elektronikus 3-pont Vezérlés esetén az alapfelszerelés része az automatikusan bekapcsoló lengéscsillapító funkció, amely kiegyenlíti a nehéz függesztett munkagépek nagy sebességű szállítása során fellépő hosszirányú lengéseket, így biztosítja a nagyobb kezelői kényelmet és a traktor alkatrészek kisebb terhelését.

Tengelyek és fékek

Tengelyek és fékek

Tengelyek és fékek

 A traktorok rendelhetők 2WD vagy 4WD első híddal. A 2WD első híd az 5070M és 5080M modellekhez rendelhető. A 4WD első híd az összes 5M modellhez rendelhető:

  • Állítható 2WD első híd – alapkivitelű híd állítható nyomtávval
  • Opciós 4WD első híd elektro-hidraulikus kapcsolással a nagyobb vonóerőhöz, a nagyobb terhelhetőséghez és az összkerék hajtás menet közbeni kapcsolásához
  • Elforduló első sárhányók – több mint 10° fokkal nagyobb bekormányzási szöget tesznek lehetővé

2WD elsőhíd

A 2WD első híd főbb jellemzői:

  • 55° fokos bekormányzási szög a kiváló fordulékonyság érdekében
  • 11° fokos tengelylengés egyenetlen talajra
  • Állítható nyomtáv 1520 mm és 2020 mm között 50 mm-es lépésekben
  • Erősített, moduláris öntöttvas szerkezet a nagyobb megbízhatóság érdekében

4WD elsőhíd

4WD első híd
 Az elektro-hidraulikusan első híd hajtást körmös tengelykapcsoló működteti, amely menet közben kapcsolható. Az első híd optimális beállítása 52° fokos bekormányzási szöget, és így rendkívül szűk fordulókört tesz lehetővé. A részlegesen önzáró differenciálmű automatikusan kiegyenlíti az első kerekek fordulatszám különbségét a vonóerő maximalizálásához.

Fékek
 Az 5M sorozat fékei nem igényelnek karbantartást az önbeálló és önkiegyenlítő, olajhűtéses tárcsás kivitel jóvoltából:

  • Csillapított fékpedálok a kényelmes használat érdekében
  • Összkerék fékezés: mindkét fékpedál egyidejű lenyomásakor automatikusan bekapcsol az első híd hajtás, így összkerék fékezés jön létre.
  • Sarkon fordulás”: csak az egyik fékpedál lenyomásakor az összkerékhajtás kikapcsol és a traktor a lehető legkisebb fordulókörön képes megfordulni. Ez a belső, hátsó kerék fékezésével érhető el.

AMS Fejlett Gazdaságirányítási Rendszerek

Opciós sorvezető a felülmúlhatatlan pontosság érdekében

Gazdaságirányítási Rendszerek

Mivel az 5M sorozat nincs ellátva integrált AMS rendszerrel, a John Deere különálló megoldásokat kínál, amelyek hatékonyan használhatók az 5M sorozatú traktorokon a kis és közepes állattartó és ültetvényes gazdaságok igényeinek kielégítésére.

 
 
 
 
Ezek a megoldások az alábbiakat tartalmazzák:

GreenStar ledes párhuzamvezető

GreenStar LED-soros sorvezető
Ha Ön még nem ismeri a sorvezető rendszereket, akkor ez az egyszerű, könnyen kezelhető párhuzamos nyomvonal vezető rendszer kiválóan megfelel az Ön számára. A rendszer beállítása és üzembehelyezése kevesebb, mint 10 percet vesz igénybe bármelyik John Deere gépen. A rendszer két részből áll: az új StarFire 300 vevőkészülék, amelyet a vezetőfülke tetejére kell felszerelni, a GreenStar LED-soros kijelzőt pedig a műszerfalon kell elhelyezni. A GreenStar LED-sor egyes LED-ei egyenként 10 cm-es eltérést jeleznek az Ön által beállított ideális nyomvonaltól.

AutoTrac ATU 200

AutoTrac ATU 200 Universal kormányautomatika
 Ez a műholdas, teljesen automata kormányzási rendszer maximalizálja a termelékenységet, miközben megkönnyíti a gépkezelő munkáját például sötétben, vagy nagy porban. Az AutoTrac az átfedéseket akár 90%-kal csökkenti, valamint meggyorsítja a táblaszéli fordulókat, így időt, üzemanyagot és munkát takarít meg. A dokumentálási és munkagép vezérlési szoftver segítséget nyújt az inputanyag költségek kordában tartásához, valamint elektronikus feljegyzéseket készít a növények nyomon követhetőségéhez és az egyéb törvényi előírások betartásához. A készlet egy StarFire vevőkészüléket, egy eredeti GreenStar monitort és egy csere motorizált kormányoszlopot tartalmaz. A rendszer kompatibilis az SF1 és SF2 műhold jelekkel, valamint az RTK rendszerrel.

 A monitorainkkal Ön teljesen új szemszögből nézheti a szántóföldi munkaműveleteket. A nyomógombos 1800-as és az érintőképernyős 2600-as monitor egyaránt színes képet ad.

Homlokrakodók

Egymásnak készültek – az 5M sorozat és a John Deere homlokrakodók

 A John Deere homlokrakodókkal biztos lehet a jobb teljesítményben, a nagyobb tartósságban és a tökéletes illeszkedésben. Hogy miért? Azért, mert a homlokrakodókat úgy terveztük, hogy a traktor szerves részét képezzék és nem valami olyasmit, amit utólag csavaroztak fel. Az extra szilárdság és tartósság azt jelenti, hogy Ön a hidraulikus teljesítményt maximálisan kihasználhatja. Az óriási szakítóerőért és a gyorsabb munkaciklusokért. Az 5M traktorok rövid vázszerkezete tökéletes a homlokrakodós alkalmazáshoz, mivel az alváz veszi át a terhelést a motor kisebb szerkezeti terhelése érdekében.

Homlokrakodó

A John Deere homlokrakodók az alábbiakat nyújtják:

  • Kiegyenlített első híd terhelés
  • Optimális terhelés és gépstabilitás
  • Az alváz szerkezet kisebb terhelése
  • Ergonómikus kezelőszervek
  • Tökéletes kilátás
  • Gumiabroncs kompatibilitás, biztonságos távolság az alváztól
  • Könnyű szervizelhetőség
MSL vagy NSL?

A mechanikusan önszintező (MSL) homlokrakodók automatikusan vízszintes helyzetben tartják a munkaeszközt az emelés és süllyesztés ciklus során egyaránt. Ezek ideálisak az olyan alkalmazásokhoz, ahol a gépkezelőknek igazán hatékonyan kell dolgozniuk. A nem önszintezéses (NSL) homlokrakodók ára alacsonyabb, és akkor ideálisak, amikor nincs szükség a munkaeszközök vízszintes helyzetben tartására az emelési és süllyesztési ciklusok során.

Melyik homlokrakodó típus felel meg az 5M traktoromhoz és a gazdaságom tevékenységéhez?
 Az 533-as (MSL vagy NSL) ideális az általános telephelyi munkákhoz és az alkalmi rakodásokhoz.
 Az 583-as (MSL vagy NSL) nagyobb emelési kapacitást és magasságot biztosít, mint az 533-as.
 Az 633-as (NSL) nehéz munkákhoz készült.

Melső hidraulikatömb

Első munkagép előkészítés csomag
 Az Első munkagép előkészítés csomag kifejezetten homlokrakodókhoz és egyéb első függesztésű, vagy középső rögzítésű munkagépekhez készült, mint pl. a sövénynyírók és mulcsozók a kommunális és mezőgazdasági alkalmazáshoz, vagy a középső rögzítésű munkagépek az ültetvényes műveléshez.
 Ezek a csomagok mindig tartalmaznak egy dupla első kihelyezett hidraulika szelepet a traktor jobboldalán, a vezetőfülke alatt. Mindkét szelep kettős működésű, az egyik úszóhelyzettel is el van látva. Mindegyik csomag tartalmaz egy integrált joystick vezérlő kart, amely kiváló ergonómiával a jobboldalon, a sebességváltó kar előtt kerül elhelyezésre a stresszmentes használat érdekében.

Gyorskapcsoló egység

Loader/Front implement Package
 The Loader/Front implement Package includes the Dual Mid SCV, the joystick, mid mounted couplers, loader brackets with hood guard and multi-couplers.

Homlokrakodó tartó

Homlokrakodó csomag
 A Homlokrakodó csomag tartalmazza a két első kihelyezett hidraulika kör vezérlő szelepet, a joystick vezérlő kart, valamint a homlokrakodó tartóvázat a motorburkolat védővázzal és a közösített csatlakozókkal. A Homlokrakodó/Első munkagép csomaggal ellentétben ez a csomag nem tartalmazza az első hidraulika csatlakozókat. Ez a csomag csak homlokrakodó működtetésére alkalmas; a joystick vezérlő karral első, vagy középső függesztésű munkagépek nem működtethetők.

Hi-Lo gombok a váltókaron

Hi-Lo nyomógombok a joystick vezérlő karon
 A még nagyobb termelékenység és komfort érdekében a sebességváltó Powershift kapcsolás funkciója és a homlokrakodó funkciók működtetése egyszerre végezhetők anélkül, hogy a joystick vezérlő karról át kellene fogni a sebességváltó vezérlő karra.

 

5M szériájú videó

 5M sorozatú traktorok
Videó letöltése

KITE Zrt., a John Deere kizárólagos
magyarországi forgalmazója
H-4181 Nádudvar, Bem J. u. 1.
Tel. +36 54 480-401
Fax. +36 54 480-331
magyardiana@kite.hu